tiistai 2. syyskuuta 2014

Muodonmuuttaja esiintyy

Hei, keksin juuri itselleni uuden nimimerkin vain tätä blogia varten, jotta voi pitää tämän erillään muista blogeistani! Olen Muodonmuuttaja, saa kutsua nimellä "Muotis" tai minkä lempinimen keksitkään.

Tämä on kokkailu/ruokablogini, joka tulee keskittymään suhteellisen halpaan ruokaan, sillä olen pihiopiskelija. Lisäksi blogiin on suunnitteilla vähän nörtimpäänkin ruokaa, mutta lukemaan ovat tervetulleet kaikki.



Olen oikeastaan vasta aloitteleva kokkaaja, mutta kaverini halusivat että teen ruokablogin, ja koska olen hullu niin tein. Yritän päivittää vähintään kerran viikossa, mutta en ota paineita asian kanssa!

Seuraavat termit kuvaavat minua:
-Geek
-Nörtti
-Introvertti
-Järjestelmäkameraton
-Larppaaja
-Kirjoittaja
-Halipulainen
-Pullamato
-Outo
-Joku jonka pitäisi mennä nukkumaan eikä luoda blogeja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti